Victoria’s Secret запустила різноманітну кампанію з моделлю із синдромом Дауна

Рік тому було б важко повірити, що бренд Victoria’s Secret колись стане зразком для наслідування у сфері інклюзивності. Потім лейбл розправив свої ангельські крила і змінив напрямок свого розвитку, цього разу взявши на себе зобов’язання надихати жінок із усіх верств суспільства.

Новий імідж Victoria’s Secret проявляється в його останній кампанії Love Cloud, колекції бюстгальтерів та трусиків, розроблених для забезпечення комфорту, подібного до хмаринок. Компанія 18 різних жінок втілює цю кампанію у життя, оскільки бренд сподівається почати «вітати та вшановувати всіх жінок».

У колекції представлені розміри від 32A до 40DDD та від XS до XXL, і для демонстрації моделей Victoria’s Secret залучила жінок різних форм та розмірів.

Серед тих, хто зображений, дизайнерка аксесуарів Сільвія Баклер, яка під час зйомок була вагітна; медик та експертка з пілатесу Джейлін Метьюз; модель plus-size Девін Гарсія, пожежниця Селіло Майлз; модель-інвалід Міріам Бланко; перша трансгендерна модель Sports Illustrated Валентина Сампайо; професійна модель та графічна дизайнерка МеріЕн Елізабет; та Софія Хірау, модель із синдромом Дауна.

До жінок приєдналися знайомі особи, зокрема Хейлі Бібер, Адут Акеч та Палома Ельсессер.

Источник: 
PRпортал