В Україні з’явилася перша цифрова інстаграм-інфлюенсерка — Астра Старр

Студія FFFACE.ME створила першу в Україні цифрову інфлюенсерку на ім’я Астра Старр. Розробники підкреслюють, що у 18-річної дівчини є своя біографія, характер та інтереси. Астра переїхала з Берліна до Києва, вона сапіосексуалка, займається йогою, любить моду і міксує трендові речі зі знахідками в секонд-хенді. Поки інстаграм-блогерка знаходиться в Києві, але куди поїде далі — залежить від професійних планів.

У FFFACE.ME вважають, що цифровий аватар може бути перспективним партнером для брендів, культурних і некомерційних організацій, оскільки здатний виконувати ті ж функції, що і реальні блогери: знімати фото і відео, постити сторіс, тестувати інстаграм-фільтри, вести прямі ефіри, подорожувати, брати участь у івентах і зустрічатися з людьми.

Основні теми профілю Астри Старр — лайфстайл, мода і технології. На перших знімках, опублікованих в інстаграмі, блогерка позує на тлі готелю Bursa в одязі українських брендів KSENIASCHNAIDER і POUSTOVIT, а потім вирушає до Kooperativ, де вивчає новий корнер Tsum і знайомиться з Андрієм Федорівим. Уточнюють, що життя Старр буде розвиватися в реальному часі та включати відповідні її віку активності, при цьому Астра не має шкідливих звичок і постійно займається саморозвитком.

 
 
bloger4
bloger
bloger2
bloger3

«Створення віртуальних людей крім захоплення від технологій народжує екзистенційні питання етичності, адже в нашу цифрову епоху такий блогер буде сприйматися як звичайна людина. Саме тому в рамках місії FFFACE.ME ми прагнемо створювати соціально корисних і відповідальних інфлюенсерів, які будуть публікувати експертний контент, надихати аудиторію та навчати її», — підкреслює CEO студії Дмитро Корнілов. FFFACE.ME спеціалізується на створенні фільтрів для Instagram, Snapchat і TikTok, а також розробляє проєкти з доповненою реальністю для клієнтів із Європи, Північної Америки та Центральної Азії.

На сьогоднішній день американські цифрові блогери активно співпрацюють із брендами, відвідують покази мод, виставки, вечірки і навіть пишуть музику, як 19-річна Lil Miquela — найвідоміша діджитал-інфлюенсерка в інстаграмі, за оновленнями якої стежать 3 мільйони осіб. Аватар дівчини у 2016 році створила лос-анджелеська компанія Brud. Інфлюенсерка співпрацювала з Prada і Calvin Klein, дала інтерв’ю Vogue, Nylon, The Guardian і з’явилася на обкладинці Highsnobiety. Фірма також розробила цифрових блогерів Bermudaта Blawko.

Источник: 
PRпортал