У США запустили інформаційну кампанію для людей, які шукають послуги з надання абортів

В очікуванні рішення Верховного суду про відміну справи Роу проти Уейда постачальник діджитал медичних послуг Favor (раніше The Pill Club) запустив інформаційну кампанію в надії звернути увагу людей, яких це рішення найбільше торкнеться. Використовуючи діджитал білборди в Атланті, Майамі, Феніксі і Далласі, бренд розповсюджує науково обґрунтовану інформацію серед людей, які шукають потрібні послуги.

Білборди відзначають різницю у віці та статі між тими, хто шукає послуги з надання абортів, та законодавцями, які обмежують їхні можливості. «Середній пацієнт, який робить аборт, жінка віком близько 20 років, типовий суддя Верховного суду — чоловік старше 53 років», — зазначає один з них. У Техасі білборд пояснює: «78% техасців підтримують доступ до абортів. У цьому рішенні немає нічого репрезентативного».

«У Favor ми не з чуток знаємо, через скільки перепон доводиться проходити жінкам, щоб отримати базову допомогу», — сказала Ліз Мейєрдірк, генеральний директор Favor. «Як постачальник послуг діджитал охорони здоров’я, який обслуговує 49 штатів, ми маємо відіграти важливу роль у подачі сигналу тривоги про те, що поставлено на карту. Саме про це наша нова кампанія».

Хоча компанія Favor не надає послуги з переривання вагітності, вона надає інформацію про репродуктивну справедливість. Частиною підтримки є звернення до спільнот, які найбільше постраждали від законодавчих нападок на репродуктивні права. Організація надає інструменти для прийняття обґрунтованих рішень та пропонує доставку екстреної контрацепції.

Источник: 
PRпортал