У росії відбувається китаїзація російського автомобільного ринку.
Підвищення утилізаційного збору і закриття каналів ввезення до рф за низькими ставками через країни Євразійського економічного союзу призвели до того, що з Китаю почали ввозити все: і старі машини, і нові автомобілі брендів, що пішли з росії, вироблені в Китаї.
За підсумками жовтня в росію було імпортовано рекордну кількість іномарок - 150 600 автомобілів.
Китай до статусу найбільшого імпортера нових автомобілів додав третє місце з постачання автомобілів з пробігом і швидко збільшує свою частку в цьому сегменті.
У жовтні на нього припадало вже майже 93% ввезення нових іномарок (раніше його частка не перевищувала 90%), а також 10% ввезених автомобілів із пробігом.
За цим показником він поступається лише Японії, звідки в жовтні ввезли 60% старих машин і Південній Кореї (17%). Японія та Корея підтримують санкції та обмежують ввезення потужних (більше 2 л) та дорогих (від $50 000) автомобілів, а в Китаї таких обмежень немає.
Через Китай тепер везуть не тільки китайські бренди, а й Toyota, і BMW, вироблені на китайських заводах.
Саме завдяки імпорту з Китаю японська Toyota минулого місяця повернулася в топ-10 нових легкових автомобілів, що продаються в росії. За підсумками жовтня вона посідає 9-те місце з продажем 3515 штук.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии