Соціальна кампанія закликала закриватися маскою,а не в собі

Соціальна кампанія представництва Міжнародної організації з міграції в Україні (МОМ) закликає задуматись про своє психічне здоров’я. Кампанія розроблена агенцією social impact комунікацій plusone. Основна мета — заговорити до вразливих груп населення й мотивувати їх звернутись на безкоштовну гарячу лінію емоційної підтримки.

Пандемія COVID-19 загрожує не лише фізичному здоров’ю. Стрес, обмеження у діях, зміна звичного способу життя мають руйнівний вплив на психіку. Зокрема це стосується жителів регіонів. Як люди, які й за нормальних умов часто не звикли приділяти належну увагу своєму психічному здоров’ю, в умовах пандемії вони лишаються сам на сам із проблемами: тривоги, страх захворіти, переживання за близьких чи непевне майбутнє — безжально засіли всередині. Ізольовані від оточуючих, люди закриваються у собі й мовчки потерпають від цього.

Закривайтесь маскою, а не в собі — такий меседж став основою креативної кампанії МОМ з фокусом на жителів східних регіонів України. Візуальний образ медичної маски команда plusone використала, щоб просто і емоційно продемонструвати: маскою треба закриватись, але не треба ховати під нею те, чим можна поділитись із кимось іншим. Мовчати про проблеми шкідливо!

Емоційне відео, зовнішня реклама та радіоролик вибудовують комунікацію, зіткану з історій трьох простих людей, яких можна зустріти у будь-якому куточку країни — кожного зі своїми прихованими переживанням, захованими під маскою. Втім саме маска виводить тривожні думки героїв назовні. Так МОМ наголошує: вона має стримувати лише вірус, але не переживання, які ви тримаєте у собі.

Інформаційна кампанія впроваджується Міжнародною організацією з міграції за фінансування від Бюро у справах народонаселення, біженців та міграції Державного департаменту США.
Мовчати про проблеми шкідливо. Закривайтеся маскою, а не в собі.
Поговоріть із психологом на безкоштовній гарячій лінії 0 800 211 444.

Источник: 
PRпортал