Snoop Dogg в новому рекламному ролику G-Star Raw

Голландський режисер Ismael та американський режисер Teddy Cherim, обидва з продакшн компанії Pink Rabbit, співпрацювали над новою роботою для бренду джинсів G-Star, де у головній ролі Snoop Dogg та нова пісня легенди хіп-хопу «Say it Witcha Booty».

 

Раніше G-Star працював з Pharrell Williams, зіркою шахів Magnus Carlsen, футбольним клубом Borussia Dortmund (з його величезною базою фанатів) та феноменом Формули-1 Max Verstappen. Цього разу настала черга Snoop D-O з подвійним G.

Останні кілька років G-Star зосередились на комунікації зі словом «fit». На що ви звертаєте увагу, коли приміряєте нові джинси, особливо жінки? Правильно, на вашу попку. А хто знавець гарних попок? Ну, правильно Snoop Dogg.

Ismael, креативний директор в минулому та співвласник Pink Rabbit, розповідав про роботу: «У креативної агенції The Family виникла ідея звернутися до Snoop Dogg. Виявилося, що зірки зійшлись – Snoop подобався бренд, а також ще він працював над випуском нового альбому «Say it Witcha Booty». 

Також важливо відмітити, що бренд хотів візуалізувати «ідеальну попку в ідеальних джинсах» переважно графічно, адже в ці дні не можна бути занадто сексистським. Це мало виглядати як сучасний фільм про Джеймса Бонда з таким самим стилем, класом та невимушеною сексуальністю».

Источник: 
PRпортал