Смачно-смішно про те, що, як би не поспішав, гріх не доїсти бутерброд із улюбленим сиром

Смачно-смішно про те, що, як би не поспішав, гріх не доїсти бутерброд із улюбленим сиром. Бо Пирятин такий смачний, що якщо вже такий сир не доїсти, може трапитись що завгодно.

Але один із роликів у серії ми присвятили тому, як важливо мати “стратегічний запас” Пирятину вдома, бо ніколи не знаєш, коли він може закінчитись.

У рамках прийнятої маркетинг-командою глобальної комунікаційної платформи бренду, знайшли нові інсайти і розробили ідею, яка б була легкою і яскравою, але і доволі претензійною у розповіді про фанатичну любов до сиру.

Не менш цікавим виявився процес підготовки до зйомок і, власне, зйомки. Так, це були перші дні жорстких норм карантину. Транспорт вже не ходив, перші заборони на збори більше 10 людей. Тож із багатьма питаннями ми зіштовхнулись вперше, як учасники продакшн ринку.
Тож, відповідаємо на найгарячіші:
- все-таки можна забезпечити команду усіма необхідними засобами особистої безпеки, навіть коли за один день були зпустошені усі аптеки і навіть склади. Антисептики, рукавички, респіратори, маски, антибакреріальний бар’єр тощо.
- можна вибудувати процес так, щоб на майданчику було не більше 10 людей одночасно

  • стилісту реально підготуватись із зачиненими магазинами (не питайте як, бо це диво)
  • можна забезпечувати безпечний процес на майданчику для акторів…

І ще батаго-багато деталей, що впливають на знімальний процес, та це вже #окрематема.

Источник: 
PRпортал