"Слуга" Ковальов звільнив Остапа Дроздова з "4 каналу"

Нардеп Олексій Ковальов, новий власник 4 каналу, звільнив журналіста Остапа Дроздова.. Про це повідомляє народний депутат від Слуги народу з Херсонщини Олексій Ковальов на своїй сторінці у Фейсбуці.

Олексій Ковальов, який з грудня минулого року став новим власником "4 каналу", звільнив телеведучого, львівського журналіста Остапа Дроздова.

"Будь-які провокації, що розколюють або розхитують єдність українського народу є неприпустимими. Так само, як розпалювання ворожнечі, дискримінація чи ксенофобія. Українці з кожного без винятку регіону сьогодні зобов'язані зконсолідуватися, щоб ефективно (кожен на своєму місці) протистояти як зовнішнім, так і внутрішнім викликам. Відтак, "4 канал" дякує за роботу телеведучому Остапу Дроздову та повідомляє про припинення співпраці з ним", – написав Олексій Ковальов.

Натомість він заявив, що програми "Бігус Інфо" залишаться в ефірі "4 каналу".


 

У коментарі «Детектору медіа» Остап Дроздов повідомив, що припинення співпраці з 4 каналом після зміни власника було питанням часу.

«Нічого дивного в цьому немає, моя опозиційна риторика явно не вписується в пропагандистський формат провладного ЗМІ, я провладним журналістом бути не можу апріорі, тому звичайно, це було питанням часу», – повідомив Дроздов.

Дроздов додав, що після зміни власника колективу мовника оголосили  меморандум про невтручання у редакційну політику, який на думку журналіста, не має жодної цінності.

«В мене був спортивний інтерес, скільки це може продовжуватись (співпраця з мовником після зміни власника, – ДМ.). Продовжувалось рівно один етер, на який я запросив Олександра Данилюка, ми говорили про неприпустимість другого терміну президента, про корупцію в ОП, і от, наступного дня одразу є реакція…На цьому телеканалі неможлива будь-яка критична позиція щодо влади апріорі», – каже Дроздов.

Журналіст додав, що залишається в професії і з подальшими планами визначиться найближчим часом.

«Можу сказати ствердно – я не збираюся йти з професії, для мене важливо і далі просування свій суб’єктивно-аналітичний формат».

Нагадаємо, наприкінці грудня 2021 року Олексій Ковальов купив "4 канал" у львівського журналіста та нардепа Верховної Ради 7 скликання Дмитра Добродомова. Тоді ж нардеп від Слуги народу обіцяв, що не втручатиметься у редакційну політику телеканалу.

Додамо, на "4 каналі" Дроздов вів програму "Прямим текстом". У червні 2021 року телеканал оштрафували за висловлювання Остапа Дроздова, який порівняв глядачів проросійських каналів з біологічними організмами ("одноклітинні", "амеби", "інфузорії-туфельки" тощо).

 

 

Источник: 
PRпортал