Сайт «Страни.ua» недоступний для користувачів «Ланета»

Журналіст «Детектора медіа», який має договір із «Ланетом», перевірив цю інформацію: при заході на сайт видання не виникає жодних повідомлень про помилку чи про блокування – просто біла сторінка браузера і нічого не завантажується.

У колцентрі «Ланета» провели перевірку та повідомили, що жодного блокування провайдером сайта «Страна.ua» немає. Там припустили, що проблеми можуть бути із самим сайтом, і порадили звернутися до технічної підтримки сайта.

Працівниця онлайн-видання «Страна.ua» Олеся Медведєва на своїй сторінці в Facebook 18 лютого написала, що провайдер «Ланет» блокує доступ до їх сайта, а проблем у самого сайту немає.

Піарниця мережі «Ланет» Анна Кот пообіцяла «Детектору медіа» надати коментар згодом.

Нагадаємо, 1 січня 2019 року провайдер «Ланет» припинив ретрансляцію у своїй мережі каналів NewsOne та «Наш»/«Максі TV». Провайдер пояснив вимкнення каналів зі своїх мереж закінченням строку дії договорів на право ретрансляції. Канал NewsOne звинуватив провайдера у невиконанні умов договору. І 22 грудня 2018 року подав позов про визнання недійсним розірвання угоди. 27 грудня Господарський суд міста Києва відкрив провадження у справі.

27 лютого 2019 року Господарський суд міста Києва частково задовольнив позовні вимоги каналу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») у справі проти «Ланету» і стягнув із провайдера 1762 грн судового збору.

4 лютого 2020 року біля будинку співвласника групи компаній «Ромсат» і засновника «Ланет» Віктора Мазура стався вибух, який вибив вікна, а уламки зіпсували стіни фасаду. Бізнесмен каже, що це була бойова граната. Він пов’язує цей вибух із конфліктом із NewsOne.

У інтерв'ю «Детектору медіа», опублікованому 15 лютого, засновник «Ланет» Віктор Мазур сказав, що каналу NewsOne пропонували залишитися в цифровому форматі, прибравши з аналогу.

Директор NewsOne Юрій Будяк заявив, що провайдер не пропонував телеканалу залишитися в його сітці в цифровому форматі. За його словами, у жовтні 2018 року заступник директора «Ланет» Дмитро Гадзенко повідомив про розірвання договору в односторонньому порядку через проросійську позицію телеканалу.

Источник: 
PRпортал