Російський пропагандист RT накручує мільйонні перегляди через порносайти

Російський державний пропагандистський телеканал Russia Today накручує перегляди своїх відео на платформі Youtube і купує коментарі під ними.

Повідомляється у розслідуванні Фонду боротьби з корупцією російського опозиціонера Олексія Навального

У лютому головний редактор телеканалу Маргарита Симоньян оголосила, що сітка Youtube-каналів RT досягла 10 мільярдів переглядів. Жоден новинний канал ще не досягав таких потужних результатів. Позаду залишилися всі світові конкуренти. Від CNN до Аль-Джазіри.

У той же час ФБК каже, що в реальному світі "зброю російської пропаганди номер один не дивиться практично ніхто". У Навального вважають, що Симоньян обманює і свого "шефа" президента РФ Володимира Путіна.

ФБК звертає увагу на різні відео RT у яких понад мільйон перегляду і дуже мало коментарів - десятки.

Та й ті — у великій кількості іноземними мовами, переклад яких показує, що люди просто вказують своє ім'я або пишуть: "Ось коментар, про який ви просили". Багато залишали коментарі російською, але так, ніби їх прогнали через автоматичний перекладач. Тому іноді коментарі просто не мали ніякого сенсу.

"RT накручують перегляди своїх відео на ютуб, купують коментарі і підробляють статистику. При цьому вони не гребують навіть накруткою відео через порно-ресурси.

Завдяки цій підробленій статистиці вони запитують все більше грошей на своє медіа. В адміністрації президента бачать ці підроблені цифри і виділяють їм космічні бюджети. Думаючи, що виділяють їх на пропаганду. А на ділі - на повітря".

 
 
 
 
 
 

Деталі: Фонд Навального закликає російських журналістів закликати Симоньян відкрити статистику свого каналу, а якщо реакції не буде - вимагати її звільнення.

Источник: 
PRпортал