Російська копія Instagram вимагає від користувачів кошти за реєстрацію

Творець російського аналогу Instagram (належить Meta, визнаної в росії екстремістською організацією) під назвою «россграм» Олександр Зобов запропонував усім охочим за гроші купувати нікнейми. Додаток мав запрацювати ще наприкінці березня, але запуск так і не відбувся. Сам Зобов називає себе однокурсником Павла Дурова, хоча жодних доказів цьому немає.

Російська соцмережа «россграм» почала продаж нікнеймів. Це дуже недешеве задоволення – розробники фактично намагаються заробити на користувачах, хоча сама соцмережа ще навіть не запущена.

Бронювання імені користувача коштує щонайменше 10 тисяч російських папірців. Автори «росграма» пропонують пройти цю процедуру і фізособам, і компаніям. Заплативши ці гроші, користувач зможе «застовпити» за собою гарне ім’я в «росграмі» і бути впевненим, що його не зареєструє хтось ще.

Щоб переконати всіх, що це щось дійсно важливе, розробники обмежили свою пропозицію за часом – бронювання імен триватиме до 1 травня. Також на сайті є лічильник, який показує, що часу на оплату 10 тисяч в обмін на нікнейм в соцмережі (що поки не працює) залишилося зовсім небагато і з кожною секундою його все менше.

Previous

Next

  • 1
  • 2

Розцінки вражають. 10 тисяч – це мінімальна сума, яку користувачам доведеться заплатити за нікнейм. За ці гроші користувачі отримають звичайні нудні імена профілів. Якщо ж вони переведуть розробникам 25 тисяч, то зможуть розраховувати короткі популярні імена. Щоправда, таких лише 250 штук, так що на всіх точно не вистачить.

Є ще дорожча позиція – повні імена людей, наприклад, Ivan. Вартість бронювання такого імені профілю — всього-на-всього 50 тисяч.

Компаніям, які бажають мати своє представництво в «росграмі», розробники дозволяють заплатити ще більше. Їм доступний аукціон – вони матимуть змогу поборотися за те чи інше ім’я з іншими претендентами, а віртуальний приз отримає той, хто запропонує велику суму. Причому мінімальна ставка — 100 тисяч.

Звичайно, росіянам потрібно якнайшвидше купувати нікнейми, оскільки це надто популярна соціальна мережа (яка ще не існує), і віртуальні імена будуть розлітатись, як гарячі пиріжки.

Источник: 
PRпортал