Renault рекламує новий EV в Америці... Але не для американців

Компанія Renault розмістила в Нью-Йорку привабливу рекламу автомобіля, який американці не можуть купити. Французький автовиробник рекламує свій новий електричний міський автомобіль Renault 5 E-Tech у Вільямсбурзі, Бруклін, незважаючи на те, що не продавав автомобілі в США більше 30 років.


Білборд містить гасло «Le Car Is Back» із зухвалою відсилкою: «Але не для вас, Désolé (вибачте)». Це реверанс до оригінального Renault 5, який продавався в США під назвою «Le Car» з 1976 по 1983 рік. Renault покинув американський ринок у 1987 році. Компанія планує повернутися пізніше зі своїм брендом Alpine, але це ще через кілька років.

То навіщо рекламувати автомобіль, який не продається? Здається, реклама спрямована на європейських туристів, які відвідують Нью-Йорк. QR-код на рекламному щиті веде на англомовну сторінку про нове авто, але США не вказані як ринок продажу.

Незвичайну рекламу помітив французький автомобільний журнал L'Auto-Journal. Видання зазначає, що для Renault дивно використовувати стару американську назву для автомобіля, який не буде проданий.

Раніше цього року Renault випустила новий 5 E-Tech як електричну версію свого класичного міського автомобіля. Хоча американці не зможуть його купити, реклама може стати способом змусити людей знову заговорити про Renault до появи Alpine. Alpine планує вийти на ринок США у 2027 році та випустити сім нових електромобілів до 2030 року. Бренд запропонує спортивну версію 5 під назвою A290, але не очікується, що вона також з’явиться в Америці.

Renault у боротьбі за справжню французькість представили ролик спільно з Publicis Conseil у рамках промо 100% електричного Renault 5 E-Tech.

Фільм ілюструє авангардний дух Франції та набуває форми мрійливої ​​подорожі різними історичними періодами, в якій автомобіль зустрічається з іншими іконами, кожна з яких втілює форму революції у своїй галузі.

Источник: 
PRпортал