Рекламну кампанію до Чорної п’ятниці для COMFY зробили у вигляді листування у месенджері

COMFY разом із креативним агентством banda створили рекламну кампанію ритейлера до Чорної п’ятниці. Її основним завданням було не просто розповісти про знижки, а й вирватися з “чорного” інформаційного шуму, який вивалюють на споживачів усі ритейлери.

Рекламний ролик виконаний у вигляді листування у месенджері на смартфоні з усіма притаманними йому артибутами: короткими уривчастими текстами, фановими стікерами та аудіоповідомленнями.

 

У листопаді знижки, Чорну п’ятницю та відсотки не комунікує лише НІХТО. Тому потрібно завжди придумати щось, що виділяється з чорноп’ятничного галасу. Ми поставили завдання зробити нетипову рекламну кампанію у нашому tone of voice, що чітко доносить повідомлення про знижки у COMFY на Чорну п’ятницю. І у нас вийшло дуже знайоме всім листування у месенджері з дуже тригерним звуком вхідного повідомлення. На цей звук складно не звернути увагу, а сам формат листування у смартфоні – відсилання до популярності мобільного шопінгу та придбання товарів у мобільних додатках

Ярослав Чепурняк
Head of Brand content and Creative COMFY

Одним із героїв ролика стала “половина кішки” – відсилання до рекламної кампанії COMFY до Чорної п’ятниці 2017 року.

 

Источник: 
PRпортал