Рекламний ролик демонструє яскравий світ паперових виробів, створених руками

Японський холдинг, глобальний провайдер комплексних рішень для бізнесу, послуг паперового та електронного документообігу, керування корпоративним контентом і професійним друком Konica Minolta демонструє нескінченний потенціал друку у своїй останній глобальній кампанії «See The Potential».

Режисер Menzkie демонструє безмежні можливості друку, відправляючи глядача у подорож яскравими світами паперових виробів. Кожен світ створювався вручну різними техніками з використанням текстури, кольору та форми для створення розмірів безмежних можливостей друку, що запам’ятовуються.

Черпаючи натхнення з бажання бренду розпочати друковану революцію, реклама показує, як Konica Minolta може допомогти підприємствам завоювати нові ринки, освоїти нові технології та створити унікальний досвід для клієнтів. Кампанія, що прагне втілити ідеї людей у ​​життя, пов’язана із самою суттю духу Konica Minolta – зберегти «Igniting Print Possibilities».

Фільм, задуманий режисером як плавна плавна подорож, було знято за один дубль. Розмірковуючи про свій досвід, він сказав: «Коли я отримав завдання, я знав, що це буде особливий проект. Це був дуже технічний фільм, тому підхід, сценографія та майстерність вимагали величезних зусиль. Ми знімали цей рекламний ролик у студії в Будапешті, що саме по собі було складним завданням, тому що ми використали так багато різних декорацій, які б дозволили нам зняти сцену одним довгим планом, але при цьому вміститися в відносно маленькому просторі!».

«Ми побудували набір із різних паперових матеріалів, придатних для друку, 99% дизайнів набору було створено зі справжнього паперу, щоб продемонструвати різні можливості друку (за винятком метеликів CGI, які відображають голографічні принти). Створення набору дзеркал калейдоскопа також було складним. Основна ідея полягала в тому, щоб здійснити подорож героя цим чарівним, стильним світом, створеного з паперу».

 
 
 
 
 
Источник: 
PRпортал