Рекламна кампанія «Глобино» «На Ходу» наздоганяє найактивніших

Бренд м’ясних снеків «На Ходу» від ТМ «Глобино» стрімко стартував на конкурентному ринку з багатокомпонентною рекламною кампанією #ЇЖДЕХОЧ. Розроблена медіа-агентством Nostra Media комунікаційна стратегія знаходить молодь саме тоді, коли снеки «На ходу» найбільше потрібні.

Кампанія, що включає взаємодію з блогерами, а також спонсорство успішного проєкту «Орел і Решка. Дива світу», ще триває, але результати показують: аудиторія помітила продукт і оцінила його просування: в серпні, після закінчення digital-кампанії, продажі збільшились на 40% проти серпня 2020 року.

​Від брифу до інсайту

Наші друзі з ТМ «Глобино» вирішили порадувати молодих і активних українців новим якісним продуктом – м’ясними снеками «На ходу», але за увагу такої аудиторії потрібно поборотися. Під час підготовки команда агенції з'ясувала, що 81% молоді в Україні не проти перекусити снеками, а топові теми для них – футбол, комп’ютерні ігри, подорожі країною, активний відпочинок і пікніки (дані дослідження KANTAR MMI).

«Ми знайшли ситуації споживання й релевантні теми для цільової авдиторії. Залишилось креативно поєднати це, й ми помістили анімаційних персонажів в релевантні міні-пригоди, де так хочется поїсти «На ходу». І, як підтверджують результати, такий підхід споживачі оцінили», – коментує Дмитро Катрич, CEO Nostra Media.

 

Знайти зголоднілих

Для більш ефективного охоплення аудиторії ми використовували вузький таргетинг і супергео – ті місця, де найчастіше купують і споживають продукти для перекусу на ходу. Серед них:

  1. Автозаправки WOG і BVS (місця продажу – «На Ходу» від ТМ «Глобино»)
  2. Найбільш популярні пляжі у великих містах і на Чорноморському узбережжі
  3. Актуальні локації для пікніків і парки
  4. Автокінотеатри та фестивалі (наприклад, Atlas Weekend)

Такий підхід допоміг за два місяці digital-кампанії (з 02.06.2021 до 08.08.2021) покрити 93% цільової аудиторії, що на 20% більше ніж було заплановано. При цьому найефективнішим виявилося банерне розміщення на Adpartner Sport з СTR – 0,98%.

«Ми оптимізували вартість інструментів протягом всієї кампанії і переконалися, що правильно обрали стратегію. Практично на всіх майданчиках ми побачили значно більші показники переглядів, аніж планувалося», – говорить Олена Бармак, Digital Media Head Nostra Media. 

Більше за відео

Інформаційним центром для всієї багаторівневої кампанії став лендінг (https://www.nahodu.globino.ua). У середині липня digital-кампанію доповнило партнерство з блогерами, а по завершенні просування рекламними інструментами естафету «На ходу» перейняло спонсорство ТБ-шоу.  Блогери, що долучились до кампанії, закріпили запущений в digital посил «На Ходу» і в прямому сенсі дегустували снеки «Глобино» там, де їх хочеться найбільше: в горах і на морі, у справжніх пригодах, куди їх заносила нелегка блогерська доля.

Ця частина кампанії ще триває, а блогери продовжують створювати stories і ефектно демонструють, що їсти й отримувати нові враження можна де хочеш. Серед лідерів думок – Вова Остапчук, Буше, Пустовіт, Куровский, Бойко та інші, а сукупна аудиторія всіх блогерів-партнерів сягає 5,5 млн осіб. Наразі план активацій уже виконаний на 110% з челенджами й сторіз. Cпонсорство «Орел і Решка. Дива світу» розраховано до кінця року. Проєкт ідеально влучив у характер бренду – адже з перекусом на ходу подорожувати набагато приємніше.

«Це чиста творчість і свобода, немає ніяких рамок, всі можливості відкриті, і ти можеш створювати їх сам, у всіх моментах життя, коли в руках те, що необхідно в потрібний момент. Саме це ми хочемо сказати нашою спільною кампанією з агенцією, – говорить Марина Горобець, CMO ГК Глобино. – За результатами  якщо дивитися відвантаження продукції, то зростання продажів за літо – 17% проти того ж періоду роком раніше. А якщо брати лише серпень після завершення digital-кампанії, то продажі й взагалі збільшились на 40% в порівнянні з аналогічним періодом 2020 року».

Источник: 
PRпортал