Реклама шоколаду виявилась фільмом про аб’юзивні стосунки

Коробка цукерок може бути одним із найсолодших подарунків, якими можна побалувати свого другу половинку, але ця кампанія справжньої шоколадної компанії не про те, щоб пригостити свою валентинку. Lacta відступає від звичної реклами кондитерських виробів, щоб викрити гірку, невидиму сторону деяких стосунків.

Об’єднавшись із рекламною агенцією Ogilvy Greece, Lacta випустила «Не залишай мене ніколи» – захоплюючий фільм про двох закоханих, який спочатку є солодким і запаморочливим, та згодом переростає у домашнє насильство. Відео зняв відомий режисер Аргіріс Пападімітропулос.

У фільмі пара є сповненою кохання, але глядачі, які вболівають за них, незабаром дізнаються, що прихильність чоловіка — це насіння, яке переростає в нездорову одержимість. Він приходить в лють, якщо його партнерка вирішує вийти з дому без нього і відстороняє її від родини та друзів.

У фільмі йдеться про поширене запитання, яке жертви насильницьких стосунків отримують від глядачів: «Чому ти просто не пішов?»

Жертви намагаються припинити такі стосунки, але часто це одне з найнебезпечніших рішень, які вони можуть прийняти.

Навіть якщо вони успішно покинули партнера-аб’юзера, наступні 18 місяців все ще вважаються «найнебезпечнішим часом» для них, згідно з висновками Служби підтримки постраждалих жінок, яку цитує Muse by Clio.

У 2021 році в Греції було 13 нещасних випадків аб’юзу жінок, які привернули увагу ЗМІ, причому ще багато інших актів жорстокого поводження не повідомлялося. У рамках Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства жінок 25 листопада Lacta хотіла проілюструвати ознаки насильства, які іноді легко відкинути як форми кохання.

Наприкінці назву фільму виправляють так: «Ніколи не залишай мене (тому що я зроблю тобі боляче)». Глядачів направляють на веб-сайт ї некомерційної організації, що займається гендерними правами, щоб допомогти визначити ранні ознаки насильства.

Источник: 
PRпортал