Перший eco-friendly марафон в Україні запустив соціальний ролик про екологію

Соціальними мережами поширюється вірусний ролік про екологію. Його зняли харківські спортивні організатори та запустили екологічний челендж #мояекодистанція

12 квітня 2020 року відбудеться вже 7-й Харківський Міжнародний Марафон. В цьому році він стає першим екологічно-відповідальним марафоном в Україні.

Саме тому однією з ініціатив стало створення соціальної реклами «Стартуй. Сортуй. Рятуй.», в рамках якої організатори закликають своїх учасників, українські компанії, організації та підприємства ставати екологічно-відповідальними.

Організатори починають зміни з себе і цього року впроваджують нововведення у марафоні:

 

 

  1. Відмовляються від запуску повітряних кульок на старті дистанцій.
  2. Замінюють пластиковий та паперовий посуд на вироби з кукурудзяного крохмалю.
  3. Сортують  відходи під часу заходу та відправляють на переробку й компостування.
  4. Зменшують використання паперової продукції – замість друку, розсилають інформацію онлайн.
  5. Здають рекламні банера заходу на пошив еко-сумок.

 

 

На своєму прикладі Avantazh Kharkiv International Marathon показує, що бути eco-friendly колективом та створювати безпечні для середовища заходи можливо і важливо.

 Організатори закликають інші українські марафони та компанії почати свою еко-дистанцію.

До цієї ініціативи вже долучилася авіа-компанія Turkish Airlines і тепер кожен учасник, що завантажить мапу еко-дистанції на сайті  та зробить публікацію у соціальних мережах з хештегом #мояекодистанція зможе взяти участь у розіграші авіа-квитків в обидві на сторони на будь-який напрямок авіа-компанії.

 

Источник: 
PRпортал