#Перемогаунасвкрові: як залучити донорів крові під час пандемії

Під час пандемії у креативників Ogilvy Україна з’явилась ідея провести донорську акцію «Перемога у нас в крові». 

Справа в тому, що пандемія призвела до дефіциту крові в медичних закладах і водночас до скасування змагань. Спортсмени залишилися вдома на піку фізичної форми й високим рівнем гемоглобіну. Саме вони могли б допомогти. Залишилося лише кілька «дрібниць»: знайти спосіб поширити інформацію про проблему, донести її актуальність, залучити спортсменів, їхніх уболівальників та прихильників здорового способу життя й загалом розвинути культуру донорства в Україні.

В Ogilvy подумали, покреативили та понесли ідею «в люди» — в Міністерство молоді та спорту України й Товариство Червоного Хреста України. Ініціативу вподобали, та закрутилося — десятки годин зум-конференцій, сотні мейлів, безліч варіацій дизайну брендованої продукції та надшвидкісне створення сайту за участі агенції онлайн маркетингу BRAB. 

Врешті 12 червня 2020 року, напередодні Всесвітнього дня донора крові, «Перемога у нас в крові» стартувала. До речі, Ogilvy також стала комунікаційним партнером акції.

В результаті кампанії:

• 7850 донорів крові за перші 3 тижні в усіх регіонах. Це в 2,5 рази більше, ніж торік.

• 162 згадування в медіа.

• 900 постів з #перемогаунасвкрові.

• 900 821 охоплення.

Акція досі триває…                           

Источник: 
PRпортал