Пальчевський на онлайн-рекламу тратить 200 тисяч доларів на місяць

Видання Бабель підрахувало сільки коштує онлайн-релама кандидата у мери Києва Андрія Пальчевсього. Скільки коштує вся онлайн-реклама Пальчевського — точно невідомо. "Згідно з відкритою інформацією, на рекламу у Facebook з 25 червня до 18 вересня партія Пальчевського витратила 30 525 доларів, а з 12 до 18 вересня — ще 8 424 долари. Оплачує рекламу однойменна громадська організація. Як і партію, її зареєстрували в липні 2020 року. Її засновники — Олексій Якименко й Олександр Гендзьора. За даними «Бабеля», бюджет партії Пальчевського в онлайні становить 200 тисяч доларів на місяць. Сюди входить усе: банери, «джинса»", - інформує видання Бабель 

Журналісти стверджують, що наростити рейтинг не тільки у столиці Андрій Пальчевський намагається за допомогою реклами та телеефірів. Він частий гість на новинних телеканалах «112», ZIK, NewsOne — їх повʼязують із кумом Володимира Путіна, депутатом «Опозиційної платформи — За життя» (ОПзЖ) Віктором Медведчуком. Пальчевський також зʼявляється у програмі «Час Голованова» на «Украіна 24» Ріната Ахметова і на телеканалі Kyiv Live, який фінансує Вадим Столар.

Десятки новин на день про Пальчевського публікують сайти znaj.ua і politeka.net. Останній активно просуває новину про те, що згідно з телефонним опитуванням сайту, мерський рейтинг Пальчевського виріс до 17,5 відсотка, а сам він вийшов на друге місце після Віталія Кличка. Обидва сайти рекламують кандидата на своїх сторінках у Facebook і відомі тим, що часто публікують політичну рекламу без необхідного маркування. Із посиланням на politeka.net штаб Пальчевського також розміщує його рекламу на радіо. За даними «Бабеля», znaj.ua і politeka.net підтримують Пальчевського завдяки його особистим звʼязкам з одним із співвласників сайтів — Павлом Погибою.

Реклама Пальчевського є і на авторитетних сайтах новин — банер, який веде на його інтервʼю, кілька тижнів висить на головній сторінці інтернет-видання «Українська правда».

Близький до Пальчевського співрозмовник «Бабеля» запевняє, що на телеканали, зокрема на Kyiv Live, кандидата звуть не за гроші, а тому що він медійний, харизматичний і в хороших стосунках із потрібними людьми. До того ж Пальчевський позиціонує себе як опозиціонер, а хороша критика дає телеканалам хороші рейтинги. На них у штабі Пальчевського теж дивляться, коли вибирають, на який канал йти. Згідно з вересневим закритим соцопитуванням «Центру Разумкова», з яким ознайомився «Бабель», найкориснішим інформаційним каналом кияни вважають «112» — важливу для себе інформацію звідти отримують 19,4 відсотка опитаних, потім NewsOne — 17 відсотків, і «Прямий» — 12,3 відсотка. В «Украіни 24» Ріната Ахметова — 8,9 відсотка, у Kyiv Live Столара — 1,1.

Источник: 
PRпортал