Netflix відкрив світ популярних серіалів у новому рекламному ролику

Креативне агентство Sky Creative та виробнича компанія FAMILIA об’єдналися для нової кампанії, яка демонструє силу британського провайдера супутникового телебачення Sky та Netflix в одному місці. У межах кампанії був створений ролик «End of Series Blues» для британської аудиторії.

У ролику пара подорожує світом популярних шоу, включаючи серіали «Спадкоємці», «Банди Лондона», «Бріджертони» та «Дивні дива». У кожному світі вони спостерігають за героями у напружені, приголомшливі та захоплюючі моменти, які спонукають їх зібрати тайл історій, щоб подивитися їх пізніше.

Зрештою, відзначаючи представлені шоу, команди FAMILIA та Sky Creative вирішили вставити персонажів у існуючі історії.

Завдяки спільній роботі креатори прагнули вивести виробництво на новий рівень. Для досягнення найкращих результатів, вони винесли зйомку за межі студії, надавши сценам масштабу та глибини.

Тобі Уолшем, виконавчий продюсер, каже: «Що може не подобатися? Південна Африка у розпал літа, великі арт-об’єкти, зйомки на аеродромах та старовинні автомобілі. Щодо роботи, то це була робота мрії. Разом втілювати ідеї у життя — ось що таке FAMILIA. Співпраця є основою всього, що ми робимо».

Sky x Netflix "End of Series Blues" :60 from David Mellor on Vimeo.

Источник: 
PRпортал