Nestle запустить в Україні лінійку продуктів в партнерстві зі Starbucks

«В рамках партнерства двох компаній на український ринок буде випущена лінійка кави для приготування вдома», — йдеться в прес-анонсі компанії.

Зараз кава під брендом Starbucks продається в Україні як на найбільших маркетплейсах і в нішевих інтернет-магазинах, так і в великих роздрібних мережах, таких як Сільпо або Metro, і відноситься до верхнього сегменту з ціною близько 100 грн за 100 г.

 

У травні 2018 року Nestle уклала партнерську угоду з Starbucks, що дає компанії глобальні права на продаж споживчої продукції мережі кав’ярень. Nestle заплатила за це право $7,15 млрд. У рамках угоди близько 500 співробітників Starbucks перейшли на роботу в Nestle.

У червні 2020 року в Starbucks повідомили, що не планують виходити на український ринок. Таку заяву компанія зробила, коментуючи фейковий прес-реліз про відкриття в Україні трьох кав’ярень мережі.

Источник: 
PRпортал