Наомі Кемпбелл стала обличчям кампанії Timberland
Цьогоріч Timberland продовжує святкування 50-річчя своїх культових Yellow Boots. З цієї нагоди бренд представив свою нову глобальну кампанію під назвою «Iconic», обличчям якої стала культова модель Наомі Кемпбелл.
У світі, де тренди приходять і йдуть, а бренди витримують випробування часом, Timberland представляє свято позачасового стилю та тривалої спадщини.
Наомі Кемпбелл знялась оголеною, тільки в легендарних жовтих черевиках, щоб підкреслити автентичність та оригінальність, які є основою кампанії, в чуттєвих та глибоких фото.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Також бренд залучив ще трьох знаменитостей: співака Teddy Swims, музичного виконавця SLAWN і модель Кай-Ісаю Джамал.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии