На аукціоні проходять торги особистими даними людей у новій рекламі Apple

У новому рекламному ролику за назвою «Data Auction» демонструється весь творчий потенціал Apple. Реклама інформує глядачів і, швидше за все, лякає багатьох з них тим, як впливові брокери даних торгують їх особистими даними протягом усього дня.

Ірландська рада з громадянських свобод опублікувала звіт про те, як брокери та рекламодавці відстежують дані користувачів та продають їх. У звіті говориться, що «онлайн-активність та місцезнаходження людини в США розкриваються 747 разів на день», і що загалом американські інтернет-користувачі побачать, як їхнє розташування та дані про онлайн-поведінку «відслідковуються і передаються 107 трильйонів разів» щороку.

Хоча нова реклама Apple про конфіденційність не прив’язана безпосередньо до опублікованого радою звіту, вона допомагає візуалізувати, як відбувається це масове відстеження — кожне викриття в рекламі також представляє функцію Apple, яка допомагає запобігти відстеженню даних, щоб шпигувати за користувачами.

Ролик робить більше, ніж просто висвітлює функції «Прозорість відстеження додатків» та «Захист конфіденційності пошти», які Apple представила зовсім недавно.

У рекламі показано, що Apple вже зробила, але може зробити більше, щоб допомогти користувачам краще захистити і зберегти конфіденційність своїх особистих даних. Оскільки до Всесвітньої конференції розробників компанії залишилося менше трьох тижнів, доведеться довго чекати, щоб побачити, що Apple запланувала далі, щоб зберегти ще більше даних у секреті від компаній та установ, які заробляють мільярди на їхньому видобутку.

Источник: 
PRпортал