Мерилін Монро одягла модні бренди для фотосесії в журналі

Багато хто цікавиться, як Мерилін Монро формувала б розвиток сучасної моди, якби була жива сьогодні.

Модний журнал вирішив піти із своєю зацікавленістю на новий рівень і створити CGI-рендеринг, на якому вона постає в якості моделі для сучасних брендів високої моди. Monroe estate, американська компанія з управління брендами Authentic Brands Group та Amethyst, стартап-компанія Web3, вирішили створити колаборацію для реалізації проєкту. У серії з восьми діджитал зображень Монро одягнена в Balmain, Miu Miu, Balenciaga, Thom Browne та David Koma.

Образи дебютували в журналі CR Fashion Book China, а потім випустили як NFT через Amethyst.

Останнім часом Монро відродилася у засобах масової інформації, від створення нового фільму про неї «Білявка» до фейлу Кім Кардаш’ян, яка нібито зіпсувала її культову сукню 1962 року.

Источник: 
PRпортал