MedInform Ukraine розробив приховані нагадування про тестування на ВІЛ в Україні

У вас ще є вільне місце на ноутбуці для наклейок? Чудово! Спеціалізоване healthcare агентство MedInform Ukraine by TWIGA розробило оригінальний стікерпак для проекту USAID HealthLink, який впроваджує БО «100% Життя».

Основна мета HealthLink - прискорення зусиль з протидії ВІЛ/СНІДу в Україні. Цю тему більшість якщо і піднімає, то пошепки. Проект HealthLink широко впроваджує тестування, допомагає спростити доступ до лікування. А головне - працює над зниженням дискримінації по відношенню до людей з ВІЛ.

Команді MedInform Ukraine було необхідно розробити такий стікерпак, який надаватиметься у комплекті з оральним тестом на ВІЛ і нагадуватиме про своєчасне тестування та підтримку здорового організму. Ці стікери мали бути привабливими для чоловічої аудиторії та такими, щоб їх захотіли наклеїти.

Звичайно, ніхто б не написав “А ти зробив тест на ВІЛ?”

Тож команда вже добре знаного агентства на healthcare ринку замаскувала нагадування у легкий фан. Саме слово ВІЛ звучить як англійске will. Тож MedInform Ukraine не залишив це без уваги і обіграв англійські зрозумілі фрази про здоров'я.

Ай ВІЛ бі хелсі та сексі

Ай ВІЛ чек май хелс

А ще команда MedInform Ukraine відігралася на мемах:

Мамо, я поїв і в шапці

Старанно мию руки з милом

Команда проекту MedInform Ukraine by TWIGA:

Олена Самойленко - Managing Director

Кристина Вургафт - Client service director

Ірина Мірошниченко - New business

Ольга Саченко - Account manager

Мария Кузьменок - Creative Copywriter

Дарья Богомаз - Designer

Хочете собі такі стікери - напишіть https://www.facebook.com/USAID.HEALTHLINK.PROJECT/

Источник: 
PRпортал