McDonald’s запустив квест з пошуку нових соусів для справжніх фанатів

В липні McDonald’s випускає чотири соуси у лімітованій кількості з популярними смаками фанатів.

Спільно з DDB Sydney кампанія розробили Sauce Quest, діджитал квест, що пропонує суперфанатам можливість забезпечити собі запас соусів до того, як вони надійдуть до ресторанів. Якщо хтось вважає себе справжнім шанувальником соусу, то він має бути готовий вирушити в найскладніший пошук соусів. Підказки приводять учасників до прихованих бризків соусу. Потім вони повинні йти по сліду бризків, щоб досягти мети.

Першим лімітованим випуском стане повернення улюбленого фанатами каджунського соусу та австралійського дебюту сичуанського соусу, які будуть доступні у ресторанах McDonald’s по всій країні з 6 по 19 липня, доки є запаси.

Каджунський соус – це ідеальна суміш діжонської гірчиці, оцту, меду та спецій, що надає соусу вершковий, солодкий, але гострий смак. Цей фаворит клієнтів мережі був розпроданий востаннє, коли його було випущено в 2020 році. У той час як сичуанський соус є сумішшю соєвого соусу, імбиру, часнику та кунжутної олії.

Тім Кенворд, директор з маркетингу McDonald’s, сказав: «Ми знаємо, як сильно шанувальники люблять наші курячі нагетси та соуси, і нам не терпиться випустити лімітований запас деяких наших популярних соусів, таких як сичуанський і каджунський».

Починаючи з 28 червня шукачам соусу потрібно буде розгадати кілька зухвалих підказок та знайти заховані бризки соусу за допомогою деяких із наших друзів. Знайдіть всі бризки, щоб взяти участь у розіграші та отримати особистий запас соусів.

«Стежте за соціальними мережами McDonald’s, щоб отримати першу підказку», – продовжив Тім Кенворд.

Источник: 
PRпортал