Lush покидають соціальні мережі задля збереження психічного здоров’я клієнтів

Косметична фірма Lush заявляє, що деактивує деякі облікові записи в соціальних мережах, доки платформи не «вживуть заходів для забезпечення безпечнішого середовища» для користувачів.

У компанії заявили, що з п’ятниці її сторінки в Instagram, Facebook, TikTok і Snapchat будуть закриті. Політика буде запроваджена в усіх 48 країнах, у яких працює Lush. Однак компанія продовжить працювати в Twitter і YouTube «поки що», оскільки прагне «побудувати кращі канали спілкування в інших місцях».

Джек Константін, винахідник продуктів Lush заявив для BBC, що алгоритми, які постійно показують користувачам контент, який може вплинути на їхнє психічне здоров’я, посилюючи нездорові думки. Він також звинуватив Facebook, який володіє Instagram, у тому, що вони видалили хронологічні часові рамки з платформи, що ускладнює доступ до публікацій впливових осіб і компаній для їхніх підписників.

Lush заявив, що залишиться в автономному режимі протягом року, незважаючи на потенційні втрати, які йому загрожують від залишення популярних серед цільової аудиторії платформ.

Компанія має чотири мільйони підписників на сторінці Lush Cosmetics North America в Instagram і 1,2 мільйона у Facebook. Потенційною втратою компанії можуть бути 10 мільйонів фунтів стерлінгів.

Співзасновник і виконавчий директор Lush Марк Константін сказав: «Я провів усе своє життя, уникаючи додавання шкідливих інгредієнтів у свої продукти. Зараз є переконливі докази, що ми піддаємося ризику, коли використовуємо соціальні мережі”.

Источник: 
PRпортал