Компанія Цукерберга запустить магазин брендового одягу для цифрових аватарів

Компанія Марка Цукерберга Meta, раніше відома як Facebook, запускає онлайн-магазин дизайнерського одягу для цифрових аватарів користувачів Facebook, Instagram та Messenger.

Першими знаковими брендами, хто приєднався до проєкту та з'явиться на такому інтернет-майданчику, стали Prada, Balenciaga та Thom Browne. Одяг представлений вбранням для мотокросу, толстовкою з логотипом, костюмами та іншими повсякденними образами.

Не забудьте підписатися на канал Gloss.ua в Telegram. "Цифрові товари стануть важливим способом самовираження у метавсесвіті та великою рушійною силою креативної економіки.. Ми додамо більше брендів і скоро перенесемо це до VR", - розповідає директор зі співпраці в галузі моди в Instagram Єва Чен.

Магазин одягу для мета-аватарів, який запропонує більше способів зробити унікальним аватар, Meta має відкрити "найближчими тижнями". Безкоштовні варіанти вбрання в ньому також будуть. Як користувачі отримають доступ до онлайн-майданчику та яка очікується ціна дизайнерських речей, поки не повідомляється.

У компанії заявляють, що хочуть, щоб кожен міг уявити себе з кращого боку, тому вони уможливили персоналізувати аватари за допомогою великої різноманітності нарядів та аксесуарів. Під час бесіди з Цукербергом Єва Чен також показала інші можливі варіанти майбутнього одягу для цифрового аватара. 

Источник: 
PRпортал