Київські креативники зробили ребрендинг рекламної агенції з Лондона

Українська креативна студія twid зробила ребрендинг британській рекламній агенції RED BEE. Це особливий випадок, коли креативники звернулись з такою задачею до колег по цеху, а не вирішили її самі. 

RED BEE — це рекламна агенція з Лондона, яка працює з UNICEF, Dreamworks, Apple TV+, Netflix, Nissan, Tesco та багатьма іншими всесвітньо відомими компаніями. Півроку тому вони стали партнерами (twin-ами) студії twid з ініціативи Twinning — платформи, яка поєднує українських та міжнародних креативників.

twid розробили для RED BEE нову дизайн-систему, яка якнайкраще передає суть діяльності компанії. Її головна риса — різноманітність екранних форматів, на яких транслюється сучасний контент, що створює відчуття динамічності, гнучкості та адаптивності.
 

"Нова система дизайну RED BEE, безумовно, непроста. Вона має великий простір для творчості, і стільки ж способів “звернути не туди”, коли послідовність може бути втрачена. Це може бути складним для будь-якого іншого клієнта, але не для RED BEE з їхнім винятковим досвідом у комунікаційному дизайні", - говорить Алекс Твіста, засновник і креативний директор twid

Студія також розробила новий логотип RED BEE. Він став більш сучасним та адаптивним. 

 

"Наш twin попрацював над нашим перевтіленням так, що тепер будь-який потенційний клієнт не встоїть перед нами!", - сказала Джейн Філдер, керівниця відділу дизайну RED BEE

За словами twid, найважчим у цій роботі було рішення надати нове обличчя компанії з 15-річною історією. Та все ж, цей крок себе виправдав і клієнт залишився задоволеним. 

Источник: 
PRпортал