Канкан, френч-хауз та інше: Renault вшанував революційний дух Франції у різних галузях

З нагоди довгоочікуваної появи в дилерських центрах Renault 5 E-Tech бренд автомобілів та агенція Publicis Conseil представили новий ролик, який ілюструє авангардний дух Франції з її постійним прагненням до інновацій та прогресу.

Емблематична модель свого часу, найбільш продаваний автомобіль у Франції з 1973 по 1984 рік, R5 втілює форму революції, зробленої у Франції.

Сорок років потому Renault 5 повертається, повністю перероблений, щоб відповідати сучасним викликам: 100% електричний, перероблені та придатні для вторинної переробки матеріали, інноваційні технології, зроблено у Франції. На знак поваги до французького походження, незабаром на цьому автомобілі з’явиться незвичайний аксесуар — тримач для багетів.

Ролик є подорожжю через різні історичні періоди, у якій автомобіль зустрічається з іншими іконами, кожна з яких уособлює форму революції у своїй галузі: музика френч-хауз, Французька нова хвиля на чолі з Жан-Люком Годаром, от-кутюр, Мулен Руж з французьким канканом тощо. Так багато сфер, в яких Франція досягла успіху, впроваджувала інновації та залишила свій слід, прищеплюючи довготривалі зміни. Тому що революція — це французька річ.

Подорож Renault 5 завершується переосмисленням картини Ежена Делакруа «Свобода, що веде народ», на якій всі головні герої, рушійні сили революції, вітають Renault 5, коли він проїжджає повз них.

Ролик транслюватиметься по телебаченню в 45-секундному та 30-секундному форматах з 29 вересня у Франції, а потім по всій Європі, щоб супроводжувати комерційний запуск в дилерських центрах та перші поставки клієнтам.

Источник: 
PRпортал