Єва Лонгорія, Лев Шрайбер, Блейк Гріффін грайливо кружляють у танці в рекламі Stella Artois

Пивний бренд корпорації «Anheuser-Busch» представив свою ідею цього тижня у 3-хвилинному відео на платформі «YouTube», в якому знялися Єва Лонгорія, Лев Шрайбер, Блейк Гріффін та інші, які грайливо кружляють у танці на вулицях міста, у своїх квартирах чи на даху будівель. Режисером ролику став Пол Хантер, а зйомками займалася рекламна агенція «Pereira O'Dell».

Пивний бренд співпрацював також із туристичним ресурсом «TripAdvisor», для того щоб допомогти людям замінити поїздки, які відмінили внаслідок пандемії, на прекрасно проведений час у їхніх рідних містах. Люди, які були змушені відмінити подорожі своєї мрії, тепер можуть поділитися своїми історіями для розіграшу «Залишайся вдома з Stella Artois», щоб поборотися за унікальний приз – повністю оплачений відпочинок у рідному місті з можливістю відвідати місцеві пам’ятки, ресторани і готелі.

Компанія «Stella Artois» у своїх рекламних кампаніях завжди звертала особливу увагу на позитивні людські взаємини, і остання – теж не стала винятком. Її мета – надихнути людей насолоджуватися літом і згуртувати їх завдяки спільним приємним мріям, незважаючи навіть на такий напружений рік.

Тема мрій спонукає людей вижимати максимум з нудного, домашнього життя під час пандемії завдяки мріям про прекрасний настрій і самопочуття після пляшечки освіжаючого пива. Так само й співпраця з «TripAdvisor» має на меті допомогти людям забути про прикрий досвід з відміненими подорожами, заново відкривши для себе своє рідне місто.

 

Источник: 
PRпортал