I am IDEA agency створили карапулі для реклами додатку Uklon

У 5-ти секундних роликах для ТВ і діджитал показали функцію "драйвера", можливість керувати ціною та страхування життя під час поїздки. 

 

 
"Хтось сказав нам на інтерв'ю таку фразу: «ніколи не втрачу шансу увімкнути драйверу свій плейлист поки ми їдемо, вони ж нам свої вмикають». Ми подумали, що подібні мікро-сервіси допомагають відчувати себе більш впевнено завдяки встановленню своїх правил під час поїздки. Так і сформували повідомлення «твоя поїздка — твій закон» та вирішили показати коротенькі історії (ми називаємо їх карапулями), які пов'язані з кожним мікро-сервісом додатку", – каже креативний директор I am IDEA, Ігор Фінашкін. 
 
За 4 тижні кампанії користування послугою «драйвер» зросло на 45%, користування «зміною ціни» на 31%. Загальна кількість поїздок зросла на 33%. Інформацію підтверджено за допомогою дослідження Ad Recall що проводили в Uklon.
 
Источник: 
PRпортал