Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з китайською соціальною мережею TikTok

"В історії роботи нашої команди безліч проєктів, пов'язаних з інноваціями. Кілька років тому ми відкрили рекламні можливості Shazam для України, були одними з перших на ринку, хто використовував штучний інтелект в креативній кампанії і ось, сьогодні, ми анонсуємо офіційне партнерство з TikTok. Щороку ми прагнемо розвивати український digital-ринок і 2020 не став винятком, не дивлячись на пандемію і кризу", - Денис Логвиненко, Managing Partner Havas Digital Kyiv.

За останній рік соціальна мережа TikTok стала однією з найпопулярніших і хайпових платформ у світі. 15-секундний формат роликів в доповненні з фільтрами, візуальними і звуковими ефектами настільки сподобалися аудиторії, що сьогодні зібрати мільйонні охоплення за допомогою креативного контенту - можливість, яка фактично доступна кожному. Бренди теж не залишилися осторонь, всіляко експериментуючи з новою платформою, щоб достукатися до своєї ЦА.

Недавні яскраві приклади кампаній брендів, які підірвали TikTok: #чисточеллендж від Garnier отримав 36 млн переглядів; челлендж Juicy Fruit #запузыри зібрав понад 30 тис відео з загальним охопленням у понад 20 млн. Українські бренди також почали активно освоювати TikTok. Серед них популярні рітейлери Цитрус, Алло, Rozetka та Інтертоп. Останній бренд не так давно опублікував відео з власним товаром і за 4 дні зібрав 15,8 млн переглядів.

Ці кейси доводять, що TikTok - канал, який точно заслуговує на увагу компаній, адже рівень залучення молодої аудиторії і не тільки вже досяг неймовірних масштабів. Головне, правильно побудована стратегія, креатив і ефективна робота з функціоналом платформи. Ставши офіційним партнером TikTok, команда Havas Digital Kyiv надаватиме брендам повну підтримку з побудови комунікації в соцмережі, маючи доступ до всіх можливостей. А їх досить багато:

  • запуск рекламних кампаній в регіонах по всьому світу;
  • створення трендів: запуск брендованих челленджів з хештегом, а також фільтрів і ефектів (AR);
  • просування брендів в колаборації з популярними блогерами платформи;
  • верифікація офіційних акаунтів;
  • завантаження і просування музичних фрагментів;

Крім цього, команда агентства знатиме про всі офіційні челленджі і хештеги від TikTok до їх запуску. А значить, у брендів є прекрасна можливість першими генерувати і випускати креативний контент, який буде мати всі шанси швидко злетіти.

Источник: 
PRпортал