Google буде показувати ім’я рекламодавця, який заплатив за рекламу

Нова функція спочатку буде доступна для оголошень, які купили через Google Ads та Display & Video 360.
 

Компанія Google удосконалила функцію «Чому я бачу це оголошення» - віднині користувачі сервісів компанії зможуть бачити ім’я рекламодавця. Про це повідомляється в офіційному блозі технічного гіганта.

Щоб дізнатись ім’я рекламодавця, користувач повинен нажати на іконку “Чому я бачу це оголошення”. Разом з інформацією про таргетинг, Google буде показувати ім’я того, хто оплатив оголошення.

Спершу ця функція буде доступна для оголошень, які купили через Google Ads та Display & Video 360. Протягом 2021 року компанія запустить її також і на інших рекламних майданчиках.

«Наша компанія взяла курс на підвищення прозорості. Зараз дуже багато гравців, які залучені до створення реклами. Наші користувачі мають знати імена рекламодавців», - стверджує віцепрезидент Google з реклами Майк Шульман.

В рамках нового курсу Google запустила розширення для Chrome Ads Transparency Spotlight. Він теж показує ім'я рекламодавця, який заплатив за рекламу.

Нагадаємо, в антимонопольному підкомітеті юридичного комітету Палати представників Конгресу США розпочалися слухання за участі керівників Apple, Facebook, Google та Amazon. Їх підозрюють у монополізації ринку.

Источник: 
PRпортал