Глобальну кампанію для ASUS зняли на Київському суднобудівному заводі

Український режисер Євгеній Головатенко зняв у Києві рекламне відео для бренду ASUS.

Ролик має запустити глобальну кампанію, присвячену новій лінійці OLED-екранів лептопів бренду. Його знімали на суднобудівному заводі, пшеничному полі під Києвом і в одному з павільйонів.

Серед візуальних референсів режисера були «Віднесені привидами» Хаяо Міядзакі, «Сім» Девіда Фінчера та класичні екшн-фільми. Для кожної сцени глядач може придумати власну маленьку історію.

 

Кожна сцена має свій колір, а сама бійка виглядає переважно як битва силуетів. Це акцентує кольоропередачу та глибину чорного в нових екранах бренду. Від тривожного фіолетового у першій сцені ми проходимо до теплого помаранчево-червоного заходу сонця наприкінці історії. А остання сцена майже зібрана з частин та елементів попередніх і замикає всю історію

Євгеній Головатенко
режисер

Основний акторський склад — це каскадери зі знанням бойових мистецтв. ​​За хореографію бойових сцен відповідала команда UKRSTUNT під керівництвом Іллі Юрчишина та Дмитра Савенка. Всі трюки виконані без використання страхувальних тросів, а репетиції тривали близько тижня.

Саундтрек до відео створив Сура Томасян, який співпрацює з Іваном Дорном. Всі інструменти були записані наживо.

Ролик зняли на замовлення рекламного агентства з Тайваню. До його створення долучився також український продакшен «2332».

Источник: 
PRпортал