Газета The New York Times затвердила в статуті використання слова "чорний"

Газета The New York Times затвердила у внутрішньоредакційному статуті використання слова "чорний" — на тлі антирасистських протестів як у США, так і по всьому світу. Про це йдеться на сайті видання.

"У Times та інших місцях загальнонаціональні протести проти расизму і насильства з боку поліції викликали дискусії з багатьох аспектів нашого освітлення. Одним з елементів було відновлення уваги до давніх дебатів: чи варто використовувати термін "чорний", - йдеться в повідомленні.

Так, згідно з новими правилами, слова "чорний" або "білий" повинні використовуватися як прикметники, а не іменники.

Підтверджується правило, згідно з яким расу або етнічну приналежність людини має бути вказано тільки в тому випадку, якщо це доцільно і необхідно для читачів, а "афроамериканець" залишається прийнятною альтернативою для визначення темношкірих у США.
Такі зміни в редакційній політиці "негайно" набирають чинності.

Нагадаємо, протести в США спалахнули 25 травня після появи відео, на якому поліцейський душив коліном беззбройного афроамериканця Джорджа Флойда.

Після цього в США прокотилася хвиля протестів, які спочатку були мирними, а потім набули агресивного характеру. Заворушення в США тривають досі. Через деякий час на мітинги проти расизму вийшли громадяни Латинської Америки, Європи та Австралії.
Зазначимо також, що на тлі антирасистських протестів компанії переглядають свою політику. Так, компанія Johnson & Johnson ухвалила рішення припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють тон шкіри, а виробник морозива Dreyer's (Nestle) вирішив відмовитися від назви фірмового морозива "Ескімо", щоб не ображати ескімосів.

Источник: 
PRпортал