«Галичина» випустила рекламний ролик у підтримку нових кефірів

Карпатські кефіри в унікальному для України «кишеньковому» форматі з’явилися у продажу цього літа. Стильна молодіжна  упаковка доповнена мотивуючими написами: «Легкість» (0,1% жирності), «Свіжість» (1,0% жирності) та «Енергія» (2,5% жирності).  

«Компанія «Галичина» вже не вперше експериментує з упаковками та форматами продуктів. Ми відчуваємо молодь, її звички, тренди та вимоги до продуктів. Має бути смачно, зручно та у тренді часу. Розуміємо: все, що молодь споживає – це частина їхнього образу та складова їхніх фото у соцмережах. Тому надзвичайно важливо, щоб кефір виглядав так, аби з ним хотілося зробити селфі. Завдання команди було непростим ― за 15 секунд передати це все у відеоролику», - розповідає Оксана Андрушків, директорка з маркетингу компанії «Галичина».

«Це була перша співпраця з брендом та агенцією. Щоразу на зустрічах ми переконувались, що робота в такій команді принесе плідний результат, адже не було жодних обмежень. На жаль, дуже часто від першочергового задуму режисера до ефіру втілюється менша половина ідей. У цьому ж ролику ми спробували в достатньо короткому сюжеті охопити багато сучасних знімальних прийомів. Ми дуже вдячні за такий підхід та довіру. Для нашої команди це було #чистезадоволення», - ділиться враженнями Зоя Сошенко, CEO Play Production.

З 12 серпня новий драйвовий відеоролик можна побачити в ефірі українських телеканалів.

«Ми відразу зрозуміли, як має виглядати цей відеоролик, адже розробляли дизайни кефірів «Легкість», «Свіжість» та «Енергія». Ми мали розповісти історію про кефіри, які можна взяти чистозсобою, кинувши в бананку чи навіть до кишені ― розмір дозволяє. З ними можна і треба пилити селфі. Грати в Чистокарпатські чу-ва-чі чи кидати друзям жести з пляшок у вигляді стікерів «Галичини» у Telegram», - зазначаєГліб Проненко, партнер МокСо Agency.

Источник: 
PRпортал