Друкована журналістика доживає останні 10 років - The New York Times

Головний виконавчий директор газети The New York Times Марк Томсон вважає, що друкована журналістика через 10 років перестане існувати через фінансову невигідність.

Друкована журналістика доживає свою останню декаду. Про це заявив головний виконавчий директор газети The New York Times Марк Томсон, повідомляє видання CNBC.

"Я вірю, що це останні 10 років, коли ми можемо бачити у США друковані продукти журналістики. Вона виживатиме так довго, як тільки може, але кінець неминучий", - сказав він.
 
Томсон запевняє, що вони будуть намагатися якомога довше обслуговувати своїх лояльних передплатників, які звикли отримувати щоденні і щотижневі випуски газети в друкованому вигляді, але невідворотно наближається момент, коли це буде занадто сильно бити по економіці видання і їм доведеться повністю перейти на цифрову передплату.
 
"Це просто економіка. Буде точка, коли з економічної точки зору друкована журналістика припинить становити інтерес для нас", - додав Томсон.
 
Він упевнений, що цифрові передплати - це те, що утримає його газету на плаву для нового покоління читачів.
 
Виручка від цифрових передплатників збільшилася на 51% в порівнянні з попереднім роком, а загальний дохід газети становив 484 мільйони доларів. За рік акції компанії зросли більш ніж на 20%.
 
Нагадаємо, ще у 2006 році, за даними ряду американських досліджень, позиції онлайнових видань у конкурентній боротьбі з друкованими ЗМІ ставали все міцнішими.
Источник: 
PRпортал

Comments (0)

Leave a comment