Для брендингу омивача скла Madcats створили піксельну качечку

Madcats перетворили банальний омивач скла у бренд із піксельною качечкою на ім’я Норберт.

Prink = чистити пірʼїнки. Тому в агентстві придумали Норберта — потішну піксельну качечку, яка любить чистоту, свіжість та англійський гумор. Норберт додав утилітарному процесу купівлі омивача дещицю романтичного абсурду, і зробив його трохи веселішим. Все стає кращим із піксельною качечкою!

Айдентика Organic Prink — зовсім не той випадок, коли потрібні вишукані шрифти. Тому дизайнери не ходили далеко і вибрали звичайний Arial, розбавивши його пікселями. Чому пікселі? Щоб підкреслити технічну естетику, і тому що пікселі кльові.

Madcats вирішили відмовитись від усіх кліше в категорії: бризів, сніжинок, градієнтів і гротескного зображення автівок. А натомість створили чисту білу етикетку, щоб не відривати увагу від основного акценту — піксельної качечки.

Источник: 
PRпортал