Dior запустив першу в індустрії кампанію у WhatsApp з амбасадором

Рекламне агентство 180 Amsterdam з французьким люксовим брендом Christian Dior над запуском першої в індустрії кампанії з амбасадором бренду та всесвітньою відомою співачкою Jisoo з гурту BLACKPINK, надавши 9,6 мільйонам підписників @diorbeauty в Instagram доступ до чотириденного ексклюзивного контенту та спілкування у WhatsApp.

Щоб відзначити реліз нової губної помади Dior Addict Shine, Dior співпрацював із глобальною комунікаційною платформою Infobip, щоб випустити цей інноваційний досвід. Бренд уперше використав WhatsApp для спілкування з представником бренду. Це другий етап підтримки соціальних мереж та інновацій, наданої агентством 180 для запуску DIOR Addict після випуску фільтру Shine Attitude у Instagram.

Покупців запрошують взяти участь в історії @diorbeauty у Instagram, де співачка Jisoo запропонувала підписникам можливість приєднатися до її «ексклюзивної групи у WhatsApp». Звідти клієнти переходять на спеціальну цільову сторінку, де вони можуть зареєструватися, щоб доєднатися до чату Jisoo через WhatsApp перед релізом нової губної помади Dior Addict Shine.

Учасники обирають тип контенту, який вони хочуть отримувати, від тематичних відеороликів до ексклюзивних закулісних зйомок життя Jisoo як амбасадора Dior. Їм також надсилали ексклюзивні посилання для покупки нової губної помади Dior Addict Shine та доступ до нового фільтру бренду у Instagram.

Група WhatsApp вже досягла максимальної місткості, і меми поширюються у всіх соціальних мережах, перепрофілюючи частину першого випущеного контенту. Такі результати також породили великі очікування, оскільки Jisoo показує лише декілька матеріалів та подій кожного дня.

Артур Пулен, менеджер з діджитал інновацій та стратегічного планування в Dior, сказав: «Ця кампанія розширила межі того, як мають поєднуватися розкішна краса та технології, щоб пропонувати інноваційні враження джерелами, які, як ми знаємо, подобаються нашим клієнтам. Використання WhatsApp означало, що ми могли мислити нестандартно з точки зору того, як ми залучаємо нашу спеціальну спільноту в Instagram, даючи їм можливість спілкуватися з Jisoo як з другом, і даючи їм можливість вибирати контент, який вони хочуть бачити наступного разу».

Источник: 
PRпортал