Burger King створив невидиму рекламу
До Всесвітнього дня людей з порушенням кольоросприйняття мережа Burger King у Перу вирішила по-іншому підійти до того, щоб бути помітною.
Для цього мережа фаст-фуду запустила «Invisible Promo» — ініціативу, створену спільно з рекламним агентством MullenLowe SSP3 Peru, яка мала бути видимою лише для людей з порушенням сприйняття кольору.
Реклама, яку могли повністю розгледіти лише люди з порушеннями сприйняття кольору, пропонувала ексклюзивні знижки, підкреслюючи прихильність Burger King до інклюзивності.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Ця особлива реклама з’явилася на зовнішніх білбордах, диджитал-екранах і в соціальних мережах, охопивши клієнтів по всій країні.
Естебан Ахаді Соса, керівник відділу маркетингу Burger King Peru, зазначив, що ініціатива мала на меті змусити кожного відчути гордість за своє унікальне бачення.
- Войдите, чтобы оставлять комментарии