Бренд нижньої білизни випустив провокаційну рекламу з "дияволом"

Австралійський бренд нижньої білизни Honey Birdette зняв рекламу, яка налякала і збентежила чутливих користувачів соцмереж. Побачивши в ролику червоного диявола, який спокушає ледве одягнену модель, ті поспішили звинуватити виробника в сатанізмі.

Фото: Honey Birdette

Провокаційну колекцію назвали The 666 Club (Клуб 666), а ролик назвали: "Не прощай їх, Батько, бо вони знають, що роблять". У Instagram він зібрав більше 68 тис. переглядів і шквал гнівних коментарів.

"До чого це кричуще поклоніння сатані? Хто вам платить?" - пишуть користувачі. - "Що далі? Жертвопринесення дітей?" "Це відстій, але я рада, що побачила сатанинські символи раніше, ніж купити цю нижню білизну!" "Наступна сцена: ці прекрасні дами приносять в жертву неповнолітніх і п'ють їхню кров".

Представники бренду повідомили виданню The New York Post, що скандал вже просочився в офлайн: в Австралії розгнівані глядачі заходили в фірмові магазини, щоб дізнатися, чи дійсно вони поклоняються сатані. "Оскільки всім набрид коронавірус, ми просто хотіли стимулювати людей і трохи повеселитися", - запевнила засновниця Honey Birdette Елоїза Монаган.

Источник: 
PRпортал