Благодійна організація випустила презервативи з рослинною тематикою для людей старше 65 років

Згідно з дослідженням, проведеним благодійною організацією Relate, більше половини людей старше 65 років вважають себе «любителями сексуальних пригод», але багато хто почувається ніяково, говорячи про своє сексуальне життя, і багато хто майже ніколи не користується презервативами, що призводить до збільшення числа інфекцій, що передаються статевим шляхом, серед цієї вікової групи. Щоб підвищити обізнаність, організація об’єдналася з Ogilvy, щоб запустити кампанію «The Rise of Horniculture».

Кампанія включає серію дизайнів упаковок презервативів на рослинну тематику, які були виставлені серед пакетів насіння в садових центрах — тому що, якщо є щось, про що британці дійсно люблять говорити, то це садівництво.

Источник: 
PRпортал