Beyonce знялась у рекламній кампанії Levi’s

Бренд джинсового одягу Levi’s представив нову глобальну кампанію за участі співачки Beyonce.

Кампанія «REIIMAGINE» переосмислює класичні образи Levi’s, оновлюючи знакові рекламні ролики для сучасної епохи.

Перший ролик кампанії, натхненний культовою рекламою «Launderette» 1985 року, яка відродила пісню «I Heard It Through the Grapevine» в чартах Billboard, демонструє Beyonce в центрі уваги. Реклама оспівує спадщину Levi’s як символ самовираження, який носили першопрохідці та культурні ікони протягом всієї історії.

«Моя пісня «LEVII’S JEANS» оспівує те, що я вважаю ідеальною американською уніформою — те, що ми всі носимо з гордістю, — сказала Beyonce. — Для мене велика честь працювати з Levi’s над створенням квінтесенції американської іконографії. Денім на джинсах часто розглядається крізь чоловічу призму, тому ця кампанія з переосмислення, яка оспівує культовий жіночий погляд, є важливою для мене. Я з нетерпінням чекаю можливості дослідити інноваційні шляхи для зближення наших поглядів на розширення прав і можливостей жінок та вшанування їхньої сили».

Інтегрована кампанія, що охоплює телебачення, зовнішню рекламу, диджитал-рекламу, соціальні мережі, друковану продукцію, бренд-активації та ексклюзивні продукти, стартувала з динамічних диджитал-проекцій у таких великих містах, як Сан-Франциско, Г’юстон, Чикаго, Нью-Йорк, Атланта, Париж, Лондон та Берлін.

Кампанія була створена у співпраці з агенцією TBWA\Chiat\Day LA та спродюсована продакшн-компанією de la revolućion/PRETTYBIRD.

 
 
 
 
 
 
Источник: 
PRпортал