Banda розповіла про чіпси Chipster’s, які подарують тобі справжній ч-ч-чил-час

Ч-ч-чил-час

Тільки уявіть: ви тільки-но вмостилися на дивані, ніжки ніжно звисають макаронами вниз, ноут із серіальчиком заряджений на успіх, і бе-е-ем! Телефонний теракт: “Саш, треба терміново макети переробити”. І так. Кожен. Раз. Здається, щойно ви почали чилити вмикається тривожне табло у всіх, кому від тебе щось треба. А ви не хочете “треба” – ви хочете почилити.

 

Із цієї правди з’явилася стратегія Banda для нової кампанії Chipster’s: чіпси, які прикриють тебе від хоботів. Чіпси, які подарують тобі справжній ч-ч-чил-час.

Чилові пачки

Робота почалася з дизайну упаковок. На полицях з чипсами в супермаркетах більшість пачок строкаті та складні.

Тож дизайнери агентства попрацювали наж тим, щоб зробили логотип простішим та сильнішим, щоб чіпси можна було легко впізнати серед купи інших. Оновлений лого розмістили на чистих і яскравих однотонних фонах. Ось так:

Коли справа дійшла до візуалізації смаків, креативники знову зробили все інакше. Замість ідеально нарізаної картопельки пачкам додали індивідуальності. Тому створили прості ілюстрації з руками, які елегантно тримають смачно сфотканого краба, шматик сиру та інші елементи.

Чипсонна поезія

Так а руки чиї? Усі руки ведуть на задній бік пачки, де релаксує наш герой. Йому нарешті вдалось почилити, тому він радує нас своєю поезією, яка присвячена смакам Chipster’s.

І про мерч не забули:
 
 
 
 
 
 
 
У ТБ-роликах ми вирішили показати ту саму ситуацію, коли ви вже готові нестися на хвилях в океан чилу, але хтось намагається відправити вас в море напрягів. На допомогу нашим героям приходить рятувальник від хоботів, мужчина-транквілізатор, людина-загадка та сертифікований чоловік-магніт – Чилер. Він з’являється саме тоді, коли хтось не дає тобі злитися з диваном.
 
Источник: 
PRпортал