Audi і Volkswagen змінили логотипи через COVID-19

Автовиробники Audi і Volkswagen змінили логотипи через коронавірус. Зроблено це тимчасово з метою нагадати про необхідність тримати дистанцію, пише Car and Driver.

 

Автокомпанії опублікували відео зі своїми зміненими логотипами.

Так, чотири кільця Audi "роз'їхалися" в різні боки. А в емблемі Volkswagen між літерами V і W з'явилася відстань.

 YouTube

У компаніях таких оригінальним чином нагадали про важливість дотримання дистанції між людьми під час епідемії коронавірусу. Уряди і організації охорони здоров'я в усьому світі заявляють, що фізичне дистанціювання на півтора-два метри від інших допоможе запобігти передачі інфекції.

Як повідомлялося раніше, компанія BMW змінила логотип. Автовиробник вирішив привернути увагу нової і молодої аудиторії.

Источник: 
PRпортал