Агенція «ВАРТО» стала PR-партнером Samsung Україна

Команда агенції працюватиме над посиленням бренду на українському ринку та закріпленням його основних характеристик у свідомості споживачів. 

Ключовим напрямком партнерства стане підготовка та поширення у ЗМІ інформаційних та рекламних матеріалів про діяльність компанії Samsung, інноваційні технології, продукти та послуги. Окремо агенція «ВАРТО» займатиметься підвищенням показників SOV (share of voice — частка рекламної активності у порівнянні з конкурентами) на українському ринку. 

«Співпраця з Samsung Україна — це важливий крок для агенції «ВАРТО». Ми раді можливості показати свою фаховість та експертність у роботі зі ЗМІ. Зробивши своїм принципом відповідальність за результат, «ВАРТО» використовує у своїй роботі найсучасніші PR-інструменти та новітні професійні знання, подібно до того, як компанія Samsung за роки свого існування створює найінноваційніші технології та продукти. Це одна з цінностей, яка стане основою продуктивної співпраці агенції з компанією», — розповіла Ганна Гавура, керівниця проєктного відділу комунікаційної агенції «ВАРТО».

Агенція комунікацій «ВАРТО» — українська агенція комунікацій, яка надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій з 2005 року. Флагманський продукт агенції — розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження. Основна мета агенції — посилити компанії та розкрити їх потенціал за допомогою інструментів маркетингу та PR, допомагати будувати репутацію, яка дає підтримку мільйонів та допомагає розвиватися. За 16 років діяльності команда «ВАРТО» реалізувала понад 1300 проєктів, отримала золото та срібло EFFIE AWARDS 2019, стала фіналістом SABRE Awards 2020.

Источник: 
PRпортал