70% компаній на ринку реклами збанкрутіють

Через розв'язану Росією війну ринок реклами та маркетингових сервісів України фактично впав у кому, скоротившись на 95%. За прогнозами, у 2022 році його обсяг складе 15%-35% від показників 2021 року, а за найоптимістичнішого сценарію близько 70% компаній збанкрутують.

 

"Жахнула статистика з рекламного ринку країни. Нинішня криза – найбільша з початку його існування. Залишаться або найпродуктивніші/креативні, або ті, у кого є фінансова подушка", – написав у себе у Facebook регіональний менеджер з цифрового маркетингу компанії GSK Євген Савчук.

Він зазначив: про те, що для індустрії настали дуже важкі часи, свідчить низка факторів. Зокрема:

  • падіння ринку склало 95%;

  • його очікуваний обсяг у 2022 році становитиме 15%-35% від показників 2021 року;

  • за найоптимістичнішими прогнозами, збанкрутують близько 70% гравців ринку – за умови, що війна триватиме не більше 3 місяців;

  • При цьому, наголосив Савчук, можливості утриматись на плаву за рахунок виходу на ринки Заходу, ОАЕ чи Азії в українських компаній практично немає. "Багатьом гравцям просто нічого запропонувати замовникам на цих ринках. Навіть ті, хто отримав контракти, справляються з ними з великими проблемами", – зазначив він.

  • триваючі масові звільнення "дорогих і переоцінених фахівців", які зачепили навіть орієнтовану на міжнародний ринок сферу IT;

  • супроводжуюче їх зниження зарплат.
     

    Причин же цього, за його словами, теж кілька. Серед них:

  • відсутність локального досвіду;

  • низький клієнт-сервіс за світовими стандартами.

  •  

Источник: 
PRпортал