70% компаній на ринку реклами збанкрутіють
Через розв'язану Росією війну ринок реклами та маркетингових сервісів України фактично впав у кому, скоротившись на 95%. За прогнозами, у 2022 році його обсяг складе 15%-35% від показників 2021 року, а за найоптимістичнішого сценарію близько 70% компаній збанкрутують.
"Жахнула статистика з рекламного ринку країни. Нинішня криза – найбільша з початку його існування. Залишаться або найпродуктивніші/креативні, або ті, у кого є фінансова подушка", – написав у себе у Facebook регіональний менеджер з цифрового маркетингу компанії GSK Євген Савчук.
Він зазначив: про те, що для індустрії настали дуже важкі часи, свідчить низка факторів. Зокрема:
-
падіння ринку склало 95%;
-
його очікуваний обсяг у 2022 році становитиме 15%-35% від показників 2021 року;
-
за найоптимістичнішими прогнозами, збанкрутують близько 70% гравців ринку – за умови, що війна триватиме не більше 3 місяців;
-
При цьому, наголосив Савчук, можливості утриматись на плаву за рахунок виходу на ринки Заходу, ОАЕ чи Азії в українських компаній практично немає. "Багатьом гравцям просто нічого запропонувати замовникам на цих ринках. Навіть ті, хто отримав контракти, справляються з ними з великими проблемами", – зазначив він.
-
триваючі масові звільнення "дорогих і переоцінених фахівців", які зачепили навіть орієнтовану на міжнародний ринок сферу IT;
-
супроводжуюче їх зниження зарплат.
Причин же цього, за його словами, теж кілька. Серед них:
-
відсутність локального досвіду;
-
низький клієнт-сервіс за світовими стандартами.
-
- Войдите, чтобы оставлять комментарии